Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Czudcu

ul. Starowiejska 1, 38-120 Czudec

 

2021-2025

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI NA LATA 2021-2025

Na podstawie art. 14 ust. 5 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.) ustala się plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Lp. Zakres działalności Realizujący zadania wynikające z art. 6 ustawy Sposób realizacji Terminy
1 2 3 4 5
1. Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami z wykorzystaniem istniejących zasobów architektonicznych, cyfrowych i informacyjno – komunikacyjnych   Koordynator ds. dostępności w Zespole Ekonomiczno -Administracyjnym Szkół w Czudcu 1.Uaktywnienie pracowników w celu wsparcia osób ze szczególnymi potrzebami.              2. Bieżące usuwanie barier w dostępie do ZEAS w Czudcu, a także zapobieganie ich powstawaniu.                                3.Prowadzenie działań mających na celu ułatwienie dostępu architektonicznego, cyfrowego i informacyjno - komunikacyjnego. realizacja w całym okresie działania 
2. Bieżące monitorowanie dostępności  Koordynator ds. dostępności w Zespole Ekonomiczno -Administracyjnym Szkół w Czudcu    1. Sprawdzanie czy nie wpływaja informacje o braku dostępności i analiza czy jest możliwe wdrożenie zmian w tym zakresie.                    2. Monitorowanie zapewniania dostępu alternatywnego.              3. Umieszczenie na stronie internetowej wniosku o zapewnienie dostępności. realizacja w całym okresie działania 
3. Dostosowanie planu ewakuacji  Koordynator ds. dostępności w Zespole Ekonomiczno -Administracyjnym Szkół w Czudcu                                Inspektror BHP Stworzenie planu ewakuacji, uwzględniającego trudności w przemieszczaniu się osób ze szczególnymi potrzebami do czerwca 2022 roku
4. Działania cyfrowe Koordynator ds. dostępności w Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Czudcu oraz Informatyk obsługujący urząd Dostosowanie stron  internetowych i e-usług oraz wsparcie działań umożliwiających dostęp osób niepełnosprawnych do usług  realizacja w całym okresie działania 
5. Uzyskanie danych zbiorczych do raportu Koordynator ds. dostępności w Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Czudcu Uzyskanie danych w zakresie realizacji uwag odnoszących się do stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i zaleceń dotyczących usunięcia tych wad do 12 lutego 2025
6. Sporządzenie Raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 11 ustawy Koordynator ds. dostępności w Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Czudcu oraz Informatyk obsługujący urząd Podanie Raportu do publicznej wiadomości  na stronie BIP: zeasczudec.naszaplacowka.pl/bip/ do 31 marca 2025

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data sporządzenia: 01.06.2021

Sporządził:                    Zatwierdził:

Beata Tobiasz               Małgorzata Skalska - Nieroda

                                    Koordynator ds. dostępności w Zespole Ekonomiczno

                                    - Administracyjnym Szkół w Czudcu 

 

Zarządzenie

Informacje

Liczba wyświetleń: 163
Utworzono dnia: 10.06.2021

Historia publikacji

  • 22.05.2023 14:57, Administrator
    Edycja strony: 2021-2025
  • 10.06.2021 09:34, Administrator
    Edycja strony: 2021-2025
  • 10.06.2021 09:32, Administrator
    Edycja strony: 2021-2025